Відбувся захист практики здобувачів освіти ІІ курсу спеціальності 012 Дошкільна освіта. Інклюзивна освіта денної та заочної форм навчання

У процесі формування професійних компетентностей майбутніх фахівців важливе місце посідає практична підготовка. Вона є невід’ємною частиною професійної освіти, під час якої здобувачі мають можливість розвиватися як особистісно, так і професійно. Практика забезпечує можливість перевірити власні здібності в реальних умовах професійної діяльності, застосувати теоретичні знання на практиці, сприяє усвідомленню своєї ролі як вихователя та формує мотивацію до подальшого професійного самовдосконалення.

Пропедевтична практика здобувачів другого курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за галуззю знань 01 «Освіта/Педагогіка» та спеціальністю 012 «Дошкільна освіта» (освітньо-професійна програма «Дошкільна освіта. Інклюзивна освіта») є складовою частиною освітнього процесу Західноукраїнського національного університету. Здобувачі освіти проходили практику індивідуально у закладах дошкільної освіти. Згідно з навчальним планом, пропедевтична практика здійснювалася з відривом від занять, тривала чотири тижні й передбачала самостійну діяльність студентів-практикантів.

Під час виконання завдань пропедевтичної практики студенти продемонстрували сформованість важливих професійно значущих якостей особистості, серед яких – комунікабельність, емпатійність, доброзичливість, відповідальність та здатність до співпраці. Усвідомлення значущості своєї майбутньої професії вихователя дітей дошкільного віку підтвердилось ініціативністю й позитивним ставленням до педагогічної діяльності.

Викладачі та методисти кафедри освітології і педагогіки забезпечували студентів-практикантів кваліфікованою методичною підтримкою. Упродовж практики проводилися індивідуальні й групові консультації, методичні бесіди, обговорення проблемних ситуацій і шляхів їх розв’язання, а також аналізувалися результати виконання завдань практики. Така взаємодія сприяла підвищенню рівня професійної підготовки здобувачів, розвитку їх педагогічного мислення та готовності до самостійної роботи в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *