У межах вивчення ОК «Основи корекційної педагогіки» для здобувачів освітніх програм «Дошкільна освіта. Інклюзивна освіта» та «Початкова освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти було проведено практичне заняття у формі екскурсії, яке організували директор Тернопільського навчально-реабілітаційного центру Тернопільської обласної ради Ірина Ярославівна Король та заступник директора з навчально-виховної роботи Віра Володимирівна Щеснович.
Під час екскурсії Ірина Ярославівна звернула увагу здобувачів на практичну реалізацію основних принципів побудови та структуру корекційно-розвивального простору закладу для дітей з особливими освітніми потребами, режим дня, види освітніх і корекційних послуг, які надають у навчально-реабілітаційному центрі.
Окрім знайомства із середовищем у класах-кабінетах загальноосвітнього спрямування, здобувачі мали можливість практично попрацювати з матеріалами та обладнанням у ресурсній, сенсорній, соляній кімнатах, кабінеті ароматерапії, зокрема з інтерактивними пісочницею та підлогою.
Особливу увагу Ірина Ярославівна звернула на роль педагогічного колективу в організації інклюзивного освітнього середовища. Вона представила студентам категорії фахівців, які працюють у закладі освіти: корекційні педагоги, учителі-логопеди, учителі початкових класів, тифлопедагоги, вихователі, практичні психологи, асистенти вчителів, учителі-предметники.
Екскурсія-заняття сприяла дискусійному обговоренню проблемних питань, які формулювали здобувачі. Її логічним завершенням став висновок, що лише у тісній співпраці батьків, громади та педагогічного колективу в умовах сучасного інклюзивного освітнього середовища стає можливою реалізація права здобувача на якісну освіту.
















