Для студентів першого (бакалаврського) рівня спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», освітньо-професійної програми «Викладання психолого-педагогічних дисциплін» було проведено відкрите лекційне заняття з дисципліни «Тренінгові технології» на тему «Концептуальні засади тренінгових технологій» кандидатом економічних наук, доцентом кафедри освітології і педагогіки Антоніною Вікторівною Дем’янюк за участю професорсько-викладацького складу кафедри.
Під час лекційного заняття розглядали питання історичного становлення та розвитку групових форм роботи, основні стадії організації групової роботи; досліджено сутнісні характеристики тренінгу та охарактеризовано сучасні підходи до розуміння тренінгових технологій.
Обговорення вищезазначених питань було здійснено відповідно до плану лекційного заняття, логічно та послідовно з використанням презентаційних матеріалів, інтерактивних методик та візуалізації прикладів проведення тренінгів в сучасних умовах.
Під час лекційного заняття студенти активно долучалися до обговорення проблемних питань, висловлювали власну позицію та погляди з приводу обговорюваної тематики.
Лекційне заняття проведено у теплій та дружній атмосфері, що сприяло жвавій дискусії та кращому засвоєнню студентами навчального матеріалу.